مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02سياسي

تفاهم شهرداری و آبفا در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بیرجندی


جلسه مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با شهردار، رییس و عضو شورای شهر بیرجند با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با بحث آسفالت حفاریهای این شرکت برگزار و بر ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بیرجندی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جلسه مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با شهردار، رییس و عضو شورای شهر بیرجند با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با بحث آسفالت حفاریهای این شرکت برگزار شد.

رضا حسنی صفت، رییس شورای اسلامی شهر بیرجند در این جلسه با طرح مباحث مربوط به فعالیت های مشترک شرکت آب و فاضلاب و شهرداری برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان گفت: این جلسه با هدف تعامل و تفاهم فیمابین شهرداری و آب و فاضلاب برای اجرای آسفالت حفاریهای صورت گرفته در سطح شهر توسط آبفا می باشد.

وی اظهار داشت: شهرداری بیرجند با اجرای آسفالت نوارهای حفاری سطح شهر که توسط شرکت آب و فاضلاب صورت می پذیرد علاوه بر بالابردن کیفیت آسفالت، سرعت بیشتری نیز به این امر می بخشد.

حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حجم بالای آسفالتی که توسط شهرداری در سطح شهر صورت می پذیرد از همراهی شورای شهر و شهرداری تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم شهرداری و آبفا در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بیرجندی

تفاهم شهرداری و آبفا در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بیرجندی