مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:102023-01-02سياسي

نماینده مجلس: پیگیر استیضاح وزرای اقتصادی دولت هستیم/ اول فاطمی امین، بعد خاندوزی


در حال حاضر بحث استیضاح وزیر صمت به صورت جدی در مجلس مطرح است و تا حدودی هم وزیر اقتصاد که البته به مراتب احتمال کمتری برای استیضاح نسبت به ایشان وجود دارد.

- در حال حاضر بحث استیضاح وزیر صمت به صورت جدی در مجلس مطرح است و تا حدودی هم وزیر اقتصاد که البته به مراتب احتمال کمتری برای استیضاح نسبت به ایشان وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی در حال حاضر چند استیضاح مطرح است اما نمایندگان برای استیضاح وزرا و یا اقدامات نظارتی، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را اولویت اول می دانند، در حال حاضر هم استیضاح وزیر صمت خیلی جدی مطرح است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در رابطه با مطرح شدن استیضاح چند تن از وزرا در مجلس، گفت: در مجلس شورای اسلامی در حال حاضر چند استیضاح مطرح است اما نمایندگان برای استیضاح وزرا و یا اقدامات نظارتی، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را اولویت اول می دانند و معتقد هستیم که اگر وقت و زمانی باید از مجلس در این حوزه صرف شود باید در مواجهه با وزرای اقتصادی باشد.

  وی ادامه داد: هنوز بحث استیضاح وزیر صمت به صورت جدی مطرح است چراکه ما وضعیت کنترل بازار را خوب نمی بینیم و یا در بحث خودرو وضعیت واردات خودرو که مصوبه مجلس است هنوز اتفاق مناسب رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پیگیر استیضاح وزرای اقتصادی دولت هستیم/ اول فاطمی امین، بعد خاندوزی

نماینده مجلس: پیگیر استیضاح وزرای اقتصادی دولت هستیم/ اول فاطمی امین، بعد خاندوزی