مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:102023-01-02سياسي

لزوم تبیین «مدرسه سلیمانی» در مدارس


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها نوشت: در مدرسه سلیمانی، درس عشق به اهل بیت(ع) را آموزش می دهند، درس ولایت مداری را می آموزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها در بیانیه ای نوشت: هنر مردان خدا آن است که با شهادت خود راه تعالی را برای سایر انسان ها هموار می سازند و با گام نهادن بر نفس خویش، دیگران را به گام گذاشتن در راه خدایی شدن فرامی خوانند.

گر چه فرا خوان تمامی مردان خدا، همگان را به پیمودن راه تعالی دعوت می کند، اما عظمت شخصیت آنان، تأثیر مستقیمی بر قدرت نفوذ پیامشان دارد و هر چه قلبی خدایی تر شده باشد جاذبه پیامش گسترده تر و عمیق تر است.

اینک سخن از انسانی است مافوق تصور؛ انسانی که توانایی شگرف اسلام را در تربیت انسان ها ثابت کرد، انسانی به مکتب نرفته و خط ننوشته، که مسأله آموز صدها مدرس شد.

آری این روزها سخن از کسی است که پیام عدالت خواهی و انسان دوستی اش در جهان هر روز فراگیرتر می شود.

سرداری که همچون مولایش علی علیه السلام جامع اضداد بود، در مقابله با خیانتکاران و مستکبران، چون کوه می ایستاد و در برابر زنان، مردان و کودکان از هر قوم، ملت و آیینی، قلبی سرشار از عشق و محبت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین «مدرسه سلیمانی» در مدارس

لزوم تبیین «مدرسه سلیمانی» در مدارس