مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:152023-01-02اقتصادي

خراسان جنوبی در عملکرد کل سامانه های نوین آبیاری کشور رتبه نخست را کسب کرد


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای بیش از 3 هزار و 129 هکتار آبیاری نوین در استان خبر داد و گفت: خراسان جنوبی به لحاظ عملکرد کل سامانه های نوین آبیاری رتبه اول را تا پایان آذرماه 1401 در کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اکبر محمدی، مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 3 هزار و 129 هکتار آبیاری نوین در 9 ماهه امسال در خراسان جنوبی اجرا شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این سطح بیش از  55 میلیارد تومان است.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: به ازای اجرای هر هکتار آبیاری کم فشار حداکثر 15 میلیون تومان و به ازای هر هکتار آبیاری تحت فشار حداکثر 40 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

محمدی یادآور شد:از ابتدای امسال 38 هزار و 176 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال  براساس اجرای سیستم های نوین آبیاری با اجرای 3 هزار و 129 هکتار حجم کار، خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری را تا پایان آذرماه جاری کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در عملکرد کل سامانه های نوین آبیاری کشور رتبه نخست را کسب کرد

خراسان جنوبی در عملکرد کل سامانه های نوین آبیاری کشور رتبه نخست را کسب کرد