مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:202023-01-02سياسي

مردمی کردن دولت به معنای حذف مسئولین نیست


مشاور استاندار قزوین با بیان اینکه مردمی کردن دولت به معنای حذف مسئولین نیست گفت: دولت به دنبال این است که حلقه های تصمیم ساز مردمی و بزرگ تر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از اصلی ترین شعارهای دولت سیزدهم از ابتدا تا به امروز مردمی سازی دولت بوده و آن را به یکی از شعارهای اصلی و مبنایی خود تبدیل کرده است.

تلاش برای همیاری مردم و نقش آفرینی حلقه های میانی در امورات کشور یکی از اصلی ترین خواسته های رییس جمهور در حوزه مردمی سازی است.

دولت معتقد است سازمان دهی و حمایت از تعاملات نخبگان مردمی و دولت برای تصمیم سازی در سطوح مختلف به کارآمد سازی دولت و حل مسائل کشور از طریق حلقه های میانی کمک کند.

تسهیلگری و مانع زدایی از فعالیت نهادهای مردمی اعم از تشکل های خودجوش مردمی و دانشجویی، هیأت ها، مساجد و سازمان های مردم نهاد در حل مسائل کشور با تأکید بر مسائل فرهنگی و اجتماعی از طریق حلقه های میانی از دیگر برنامه های دولت برای مردمی سازی امورات خود است.

در همین راستا در استان ها نیز اقدامات اولیه ای برای تحقق این نگاه دولت آغاز شده است.

محمد خورشیدی مشاور استاندار قزوین در امور اجتماعی- فرهنگی و مردمی سازی حکمرانی استانی در گفت وگو با مقام معظم رهبری در سال های اخیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی کردن دولت به معنای حذف مسئولین نیست

مردمی کردن دولت به معنای حذف مسئولین نیست