مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:262023-01-02اجتماعي

20 روستای کنارک در محاصره آب و گل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کنارک، عبدالغفور حوت اظهارداشت: در مجموع حدود 20 روستای شهرستان کنارک با جمعیت بیش از 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل هستند و مسیر آنها به دلیل بالا آمدن آب و عدم نفوذپذیری خاک تردد سخت و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: بارندگی های چند روز اخیر سبب بارش بیش از 96 میلی متر باران طی 2 روز شده بطوریکه در کمتر از نیم ساعت بیش از 60 میلی متر باران باردیده که خسارت جدی به حوزه مسکن روستایی وشهری و وارد شدن آب به خانه ها و همچنین خسارت به طرح هادی، تخریب بندسارهای دیمی کشاورزی و حفاظتی شهر و روستا و راه ها وارد کرده است.

فرماندار کنارک با بیان اینکه این شهرستان دارای 100 هزار نفر جمعیت و 63 روستاست افزود: متاسفانه به دلیل عدم تکمیل طرح فاضلاب شهری و هدایت نشدن روان آب ها همچنان شاهد جمع شدن و نفوذ آب به خانه های مردم هستیم و خسارتی زیادی وارد شده که نیاز است مسوولان استانی و کشوری به این مساله ورود کنند.

وی سختی عبور و مرور در روستاهای بانست، پزم تیاب، دوور، رحمی آباد، تنک، عزیزآباد، پزم مچان، شمسر و مومان پایین را بیشتر از سایر نقاط شهرستان کنارک ذکر کرد افزود: ماشین آلات راهسازی باید هر چه سریعتر به این روستاها اعزام و مشکل تردد مردم حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 روستای کنارک در محاصره آب و گل است

20 روستای کنارک در محاصره آب و گل است