مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:352023-01-02پزشكي

هدف گذاری برای رسیدن به رتبه 35 در شاخص جهانی نوآوری


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه 53 ایران در شاخص نوآوری، از هدف گذاری برای رسیدن به رتبه 35 خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم به زودی به این رکورد جدید دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رییس جمهوری هم به آن تاکید کردند.

پناهی با بیان اینکه کشورهای سلطه گر فقط نیرو و تجهیزات جنگی ندارند تاکید کرد: امروزه علم و دانش نیز عامل تعیین کننده ای برای ایجاد قدرت در جهان به شمار می رود.

وی گفت: سال گذشته در نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی 8 محور کلی را ابلاغ شده است که طبق آن تحقیقات باید پاسخگو و در راستای نیاز مردم و مسئله محور باشد مبتنی بر عدالت باشد و چند مورد دیگر امروز شاهد هستیم در برگزاری فن بازار ملی سلامت این خواسته ها متبلور شده است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: اکنون کشور در شاخص نوآوری جهانی به رتبه 53 رسیده است و اکنون با بررسی های انجام شده رتبه 35 را هدف گذاری کرده ایم و در حال برنامه ریزی هستیم به زودی به این رکورد جدید دست یابیم.

پناهی با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد و کمیت نیستیم، افزود: در ارزشیابی امسال دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی هم به کیفیت بیشتر تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای رسیدن به رتبه 35 در شاخص جهانی نوآوری

هدف گذاری برای رسیدن به رتبه 35 در شاخص جهانی نوآوری