مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:412023-01-02سياسي

تکثیر مادران حاج قاسمی در تاریخ انقلاب اسلامی ثمره قیام حضرت زهرا (س) است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای 12 دی شهرستان گنبدکاووس در مسجد صاحب زمان(عج) اظهار کرد: جوانان غیرتمند گنبدی در 12 دی سال 57 برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع شهر گالیکش با دستان خالی و با خودروهای خاور، مینی بوس وهر انچه پیدا کردند به جنگ مزدوران سفاک رژیم پهلوی رفتند.

با وجود اینکه در آن زمان ساواک رسما مردم را به کشتن دعوت میکرد اما این جوانان غیرتمند با شجاعت و فداکاری به مبارزه پرداختند.

وی خطاب به حاضرین در مسجد تصریح کرد: اکثر شما فرزندان انقلاب اسلامی یا مدافع هشت سال دفاع مقدس بوده و در مکتب شجاعت، فداکاری، شهادت طلبی و غیره پرورش پیدا کردید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مهمترین عنصر امام خمینی(ره) که برگرفته از سیره اهل بیت و دستورات قران کریم بوده، قیام برای خدا بود.

قیام امام خمینی(ره) نه از سال 42 یا 56 و 57 نبود بلکه وی در سال 1323 زمانی که رضاخان معلون چادر را از سر زنان اسلامی می کشید به تنهایی قیام خود را آغاز کرد و چون این قیام برای رضای خدا بود در سال 57 امام خمینی(ره) تنها نبود و 30 میلیون جمعیت ایران وی را همراهی می کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر مادران حاج قاسمی در تاریخ انقلاب اسلامی ثمره قیام حضرت زهرا (س) است

تکثیر مادران حاج قاسمی در تاریخ انقلاب اسلامی ثمره قیام حضرت زهرا (س) است