مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:102023-01-02اقتصادي

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از شناسایی 2969 خانه مسافر غیر مجاز در طرح ساماندهی خانه مسافرهای مشهد خبر داد.

- سیدجواد موسوی امروز، 12 دی ماه، در جلسه با شهردار منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: در اجرای این طرح که با حمایت فرمانداری مشهد به اجرا رسیده است، تاکنون 1010 خانه مسافر ساماندهی و 321 واحد نیز پلمب شده چرا که شرایط مناسب و درخور شان زائران امام رضا(ع) را نداشته اند.

وی با اشاره به بررسی وضعیت خانه مسافرهای محدوده شهرداری منطقه ثامن خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ثامن واحدهای اقامتی که کاربری تجاری موقت دارند را با در نظر گرفتن شرایط ایمنی ساختمان ها به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی کرده و این اداره کل پس از بازدید و بررسی شرایط مجوز فعالیت را برای آن ها صادر خواهد کرد.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه تصریح کرد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی روایت هایی از میهمان نوازی مردم مشهد را در دل خود جای داده است؛ به همین دلیل پایگاه اطلاع رسانی زائران در محدوده شهرداری ثامن باید زائران و مسافران را به دیدن ابنیه تاریخی منطقه و شنیدن روایت های قدیم شهر هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد

2969 خانه مسافر غیر مجاز در مشهد شناسایی شد