مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:102023-01-02سياسي

با تحلیلگران سوری؛ حمایت تهران از دمشق با حضور سردار سلیمانی در میدان، به اوج رسید


تحلیلگران سوری در گفت وگو با خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به جایگاه برجسته تهران در محور مقاومت و بین متحدان دمشق، تاکید کردند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اوج حمایت ایران از دولت و ملت سوریه را با حضور در میدان های جنگ با تروریسم رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه های نبرد سوریه علیه تروریسم را می توان شاخص ترین تصویر از تاثیرگذاری نقش رهبری او و فعالیت منطقه ای ایران دانست.

سردار سلیمانی برای مبارزه با تروریسم داعش و گروه های تکفیری در سوریه، نیروهای دفاع ملی سوریه را سازماندهی کرد؛ علاوه بر این، او نیروهای تحت فرمانش یعنی مدافعان حرم را از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون در سوریه رهبری کرد.

آزادسازی بوکمال ، آزادسازی شهر تاریخی تدمر در جنوب شرقی حمص و آزادسازی شهر القصیر از جمله خدمات بزرگ او در جنگ سوریه بودند.

خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با چند نفر از تحلیلگران و فعالان رسانه ای سوری به گفت وگو نشسته تا تحلیل و ارزیابی آن ها را از حضور فرمانده بزرگ مقاومت در سوریه ثبت کند؛ در ادامه مشروح این گفت وگوها را در سه بخش می خوانیم: از اتحاد عمیق تهران-دمشق تا قهرمانی های سردار ربی یوسف شاهین استراتژیست سوری در گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تحلیلگران سوری؛ حمایت تهران از دمشق با حضور سردار سلیمانی در میدان، به اوج رسید

با تحلیلگران سوری؛ حمایت تهران از دمشق با حضور سردار سلیمانی در میدان، به اوج رسید