مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:202023-01-02سياسي

خطیب: نظام سلطه همیشه به دنبال براندازی ایران بوده است


اساسا نظام سلطه هیچ زمان به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده بلکه به دنبال براندازی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب طی سخنانی در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی اظهار کرد: انقلاب ما با حضور مردم و رهبری امام و برخواسته از مکتب آن آغاز شد و با دشمنی هایی که میثاق مردم در 9 دی آن را ناکام گذاشت تداوم یافت و با شهادت شهید سلیمانی از مرزهای ما فراتر رفت و امروز شاهد نفوذ انقلاب اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت است و در مقابل نظام سلطه شکل گرفت و توانست قدرت، قوت و جهانی سازی که مکتب استکبار دنبال آن بود با شکست مواجه کند و راه را برای تمدن اسلامی و صدور انقلاب در سطح منطقه و جهان فراهم کند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: روزی که دشمن تصمیم گرفت حاکمیت خود را با ایجاد ائتلاف ها و تشکل ها و اشغال عراق و حضور در سوریه و اشغال افغانستان تلاش کرد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به محاصره درآورد و به براندازی نزدیک کند شاهد حضور محور مقاومت و گسترش آن بودیم و مرد این میدان شهید سلیمانی بود.

خطیب با بیان اینکه این مکتب برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است، افزود: شهید سلیمانی توانست در نظام و معادلات بین المللی و قدرت سلطه جهانی تغییرات اساسی ایجاد کند و طبیعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب: نظام سلطه همیشه به دنبال براندازی ایران بوده است

خطیب: نظام سلطه همیشه به دنبال براندازی ایران بوده است