مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:202023-01-02سياسي

حجت الاسلام خطیب: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است


مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است و اگر ویژگی های شهید سلیمانی را به عنوان چهره ای اثرگذار مورد بررسی قرار دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید احمد خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز (دوشنبه 12 دی ماه) در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با شهدا شهید سلیمانی از مرزهای ما فراتر رفت و شاهد نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت است که در برابر نظام سلطه شکل گرفت و توانست قدرت و جهانی سازی که جهان سلطه بدنبالش بود را با شکست مواجه کند و راه را برای صدور انقلاب اسلامی فراهم کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است و اگر ویژگی های شهید سلیمانی را به عنوان چهره ای اثرگذار مورد بررسی قرار دهیم باید به سخنان رهبر عزیزمان درباره ایشان اشاره کنیم، گفت: شهید سلیمانی تربیت شده اسلام و امام و شجاع و اهل معنویت و اخلاص بود و از دشمن و حرف این و آن و زحمت پروا نداشت.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در میدان نظامی حماسه های آفرید که سرنوشت انسان ها را در نظم جهانی و مرزها را تغییر داد، تصریح کرد: او از این طریق الزامات جدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام خطیب: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است

حجت الاسلام خطیب: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است