مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:212023-01-02سياسي

محسنی اژه ای: آمریکا تصریح می کند خطرناک ترین دشمن من ژنرال سلیمانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در آیین تقریب روحانیت و مقاومت در محل مصلای امام علی (ع) اظهار داشت: به حرمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 3 هزار زندانی با کمک مردم و خیران، گذشت شکات و طلبکاران تا 18 دی ماه جاری از زندان آزاد می شوند.

وی ادامه داد: ایمان و عمل صالح مورد تاکید قرآن کریم است و این دو عبارت بارها تکرار شده است و برای کسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند، قدر و منزلت و جایگاه والایی را لحاظ کرده است.

زرنگ ترین فرد از نظر حاج قاسم کیست؟ وی بیان کرد: بنا به گفته سردار سلیمانی زرنگ ترین و زیرک ترین افراد کسانی هستند که در دنیا بیشترین مطاع را برای دنیای جاویدان به دست می آورد.

محسنی اژه ای با طرح این سوؤال ها که سردار سلیمانی که بود، چگونه زیست، چگونه به شهادت رسید و از دنیا رفت و همین امروز وجود او در این دنیا چه ثمرات و برکاتی دارد، ابراز داشت: شهید سلیمانی به تأسی از پیامبر عظیم الشان اسلام، اولیاء و اوصیا و به عشق به همه خوبی ها زیست و دین را خوب شناخت، خوب پیروی و عمل کرد و هرچه بود در راه خدا گذاشت و خدا هم برای او سنگ تمام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: آمریکا تصریح می کند خطرناک ترین دشمن من ژنرال سلیمانی است

محسنی اژه ای: آمریکا تصریح می کند خطرناک ترین دشمن من ژنرال سلیمانی است