مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:302023-01-02سياسي

کشتی «یاریگران» در ساحل خلیج همیشه فارس پهلو گرفت


کشتی یاریگران در بندرعباس و ساحل خلیج فارس پهلو گرفت و ششمین نمایندگی مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان هرمزگان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، نخستین نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان هرمزگان راس ساعت 10 صبح یک شنبه 11 دی ماه 1401 در سالن اجتماعات استانداری هرمزگان با حضور احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی استاندار،  مجتبی قهرمانی، مدیرکل دادگستری استان هرمزگان، محمد جمالو، معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی و فرزین رحیم نظری، مدیرکل مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر،  علیرضا نبی رییس هیات مدیره و  حسن حمزه زاده، دبیرکل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور  و جمع کثیری از فعالان حوزه های مختلف کار خیر و کارآفرینان برتر استان برگزار شد.

 خدمت به مردم حواله الهی است رییس مجمع خیرین یاریگران زندگی نیز در این نشست با بیان بخشی از تجربیات خود در زمینه کمک به معتادان بهبود یافته، هر فرصتی برای خدمت به مردم را حواله ای الهی توصیف کرد.

علیرضا نبی، رسیدگی به درخواست ها و رفع نیازهای چنین افرادی را ارجاع حواله الهی به خود دانسته و در این راه شعار نمی دهد و بکارگیری حدود 1057 معتاد بهبود یافته و آسیب دیده اجتماعی و زنان خودسرپرست و بدسرپرست بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی «یاریگران» در ساحل خلیج همیشه فارس پهلو گرفت

کشتی «یاریگران» در ساحل خلیج همیشه فارس پهلو گرفت