مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:302023-01-02بين الملل

دعوت ژاپن از زلنسکی برای سخنرانی در نشست گروه 7


ژاپن قصد دارد از رییس جمهور اوکراین برای حضور مجازی در نشست گروه هفت که قرار است 19 تا 21 مه سال جاری میلادی (29 تا 31 اردیبهشت) در هیروشیما برگزار شود، - ژاپن قصد دارد از رییس جمهور اوکراین برای حضور مجازی در نشست گروه هفت که قرار است 19 تا 21 مه سال جاری میلادی (29 تا 31 اردیبهشت) در هیروشیما برگزار شود، دعوت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیکیی، همچون اتفاقی که در نشست قبلی سران کشورهای گروه هفت در المائو واقع در جنوب آلمان رخ داد، ژاپن نیز به عنوان کشوری که امسال ریاست گروه هفت را بر عهده دارد می خواهد شرایطی را برای گفت وگو درباره بحران اوکراین فراهم کند.

به گفته توکیو، سخنرانی ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در این نشست باعث خواهد شد تا رهبران گروه هفت با شرایط کنونی آشنا شوند.

در گزارش روزنامه نیکیی آمده است، برای توکیو هماهنگی گروه هفت در اوکراین گامی مهم در راستای آماده شدن برای حمله احتمالی به تایوان است.

ژاپن معتقد است که در صورت وقوع چنین درگیری، مستقیما درگیر آن خواهد شد و به واکنش سریع آمریکا و اتحادیه اروپا درست همانند اتفاقی که در رابطه با روسیه رخ داد، تکیه کرده است.

همچنین کشورهای گروه هفت کمک هایی را که برای بازسازی اوکراین جمع آوری می شوند، هماهنگ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ژاپن از زلنسکی برای سخنرانی در نشست گروه 7

دعوت ژاپن از زلنسکی برای سخنرانی در نشست گروه 7