مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:352023-01-02بين الملل

طبق نامه های عاشقانه ترامپ به «کیم جونگ اون؛ کره شمالی آماده همکاری با آمریکا بود!


بیش از ده ها نامه رد و بدل شده بین دونالد ترامپ و کیم جونگ اون از سوی کلوب کره-آمریکا منتشر شده که نشان می دهد پیونگ یانگ آماده همکاری با واشنگتن درباره خلع سلاح اتمی بوده است.

- طبق نامه های عاشقانه ترامپ به کیم جونگ اون؛ کره شمالی آماده همکاری با آمریکا بود! بیش از ده ها نامه رد و بدل شده بین دونالد ترامپ و کیم جونگ اون از سوی کلوب کره-آمریکا منتشر شده که نشان می دهد پیونگ یانگ آماده همکاری با واشنگتن درباره خلع سلاح اتمی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری Benzinga، نامه هایی که خود دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا آنها را نامه های عاشقانه با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی می داند از سوی مقام های آمریکایی از عمارت مارا لاگو ترامپ در فلوریدا کشف شد.

مجله خبری استار اند استریپس می نویسد، در یکی از این نامه ها، کیم جونگ اون تمایلش را برای گفت وگو درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی با ترامپ در حالی بیان می کند که مون جائه-این، رییس جمهوری وقت را اصلا به حساب نمی آورد.

در نامه ای دیگر به تاریخ آوریل 2018 دو ماه پیش از مذاکرات بین ترامپ و کیم جونگ اون برای نخستین بار در نشست سنگاپور، رهبری کره شمالی می نویسد: حاضرم با تمام وجود و فداکاری با جنابعالی کار کنم تا شاهکاری را که هیچ کس تا به حال انجام نداده است به انجام برسانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق نامه های عاشقانه ترامپ به «کیم جونگ اون؛ کره شمالی آماده همکاری با آمریکا بود!

طبق نامه های عاشقانه ترامپ به «کیم جونگ اون؛ کره شمالی آماده همکاری با آمریکا بود!