مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:402023-01-02اقتصادي

7500 متر مربع از اراضی دولتی از دست متصرفان خارج شد


فرماندار گراش خواستار برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای این شهرستان شد و گفت: هفت هزار و 500متر مربع از اراضی دولتی از دست متصرفان خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود طاهرزاده صبح دوشنبه در بازدید میدانی از سطح روستاهای بخش مرکزی خواستار برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان شد و گفت: در خصوص نظارت بر ساخت و سازهای شهرستان نباید غفلت و سهل انگاری صورت گیرد.

فرماندار گراش از بازگشت بیش از 7 هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی در روستاهای کسرالدشت و فداغ خبر داد و گفت: ارزش این زمین ها بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است محمود طاهرزاده افزود: در این راستا 10 پرونده تخلف ساخت و ساز غیر مجاز نیز در روستای شمس آباد تشکیل شده است وی با اشاره به افزایش نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان گفت: نظارت ها در حوزه روستایی افزایش می یابد و همه باید تلاش کنیم تا بر اساس قوانین، نسبت به پیشگیری و همچنین برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در اراضی دارای کاربری مغایر اقدام شود.

رییس شورای تأمین شهرستان گراش با بیان اینکه وظایف هر دستگاه در حراست از اراضی ملی پیش بینی شده است، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند تکالیف قانونی خود در قبال ساخت و ساز غیر مجاز پیگیری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 متر مربع از اراضی دولتی از دست متصرفان خارج شد

7500 متر مربع از اراضی دولتی از دست متصرفان خارج شد