مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:452023-01-02اقتصادي

تقاضای نان در جهرم بیش از سرانه جمعیت است


مدیر جهادکشاورزی جهرم در پاسخ به گلایه مطرح شده در خصوص وضعیت صف نان در این شهرستان، اعلام کرد که تقاضای نان در جهرم بیش از میانگین سرانه جمعیتی است.

- حسن زمانی گفت: به دلیل حضور کارگران فصلی و متقاضیان دریافت خدمات تخصصی درمانی و .

از سایر نقاط کشور در جهرم، علی رغم توزیع ماهیانه 1600 تن آرد بین 120 واحد خبازی این شهرستان، تقاضا برای نان فراتر از سرانه جمعیتی برآورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از جهاد کشاورزی فارس، زمانی با تاکید بر اینکه مردم سرمایه اصلی کشور هستند و تامین رفاه، آسایش و پاسخگویی به نیازهای آنان وظیفه دستگاه های اجرایی است، گفت: حضور بالای کارگران فصلی، مهاجرین خارجی و شهروندان هم استانی و مناطق جنوبی کشور برای انجام اقدامات درمانی در شهرستان جهرم به عنوان قطب درمانی، از دلایل پیشی گرفتن مصرف نان از سرانه و بعضا تشکیل صف در نانوایی ها است.

این مقام مسئول اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و ثابت بودن سهمیه آرد به دلیل تناسب آن با آمار جمعیت را از دیگر دلایل تقاضای بالا برای خرید نان در شهرستان جهرم دانست و اضافه کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده توسط شورای آرد و نان این شهرستان، برخی از خبازی ها علاوه بر ساعات پخت معمول نان برای عموم شهروندان به طور مازاد برای مراکز درمانی و دانشگاهی نیز پخت نان خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای نان در جهرم بیش از سرانه جمعیت است

تقاضای نان در جهرم بیش از سرانه جمعیت است