مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:462023-01-02اقتصادي

توسعه گردشگری در ایلام/ اقامتگاه های بوم گردی سامان دهی می شوند


شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: سامان دهی اقامت گاههای بوم گردی بر پایه رعایت شئونات اسلامی، درجه بندی، نرخ گذاری،ممنوعیت استعمال قلیان، آموزش و … در دستور کار قرار گرفته است و با هرگونه تخلف از سوی این اقامتگاه بر اساس مقررات و ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه لازم است اقامتگاه های بوم گردی دارای مجوز در سامانه آمار و اطلاعات گردشگری ثبت نام کنند افزود: لازم به ذکر است با توجه به اهمیت اینکه نیروهای این اقامت گاهها باید آموزش های لازم را ببیند، لذا در تمام اقامتگاه ها و تأسیسات گردشگری تمدید پروانه بهره برداری مشروط به گذراندن دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان عرصه گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام هدف از توسعه اقامتگاه ها را توسعه گردشگری در استان ایلام عنوان و تصریح کرد: گسترش اقامتگاه های بوم گردی می تواند فرصت های لازم برای اقامت گردشگران در مناطق روستایی، بومی و طبیعی را با کیفیت مطلوب فراهم کند.

شریفی افزود: لذا دست یابی به این اهداف (توسعه گردشگری) نیازمند آن است در بخش گردشگری روستایی و عشایری سرمایه گذاری گزاری ویژه انجام شود که و این امر مهم با به رسمیت شناختن اقامتگاه های بوم گردی و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری در ایلام/ اقامتگاه های بوم گردی سامان دهی می شوند

توسعه گردشگری در ایلام/ اقامتگاه های بوم گردی سامان دهی می شوند