مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:502023-01-02سياسي

مطالبه 12گانه شهروندان لنگرودی از شهردار جدید


اواخر آبان ماه گذشته بود که چهارمین شهردار شورانشینان لنگرود توسط استانداری گیلان تایید شد و صادق صادق پور فعالیت خود را به عنوان شهردار لنگرود آغاز کرد که در این راستا شهروندان لنگرودی مطالباتی از صادق پور به عنوان جوان ترین شهردار گیلان دارند تا به آنان جامه عمل بپوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حسن غلام پور: 28 آباه ماه گذشته بود که مراسم معارفه صادق صادق پور به عنوان شهردار لنگرود برگزار شد و وی رسما فعالیت خود را در شهر لنگرود آغاز به کار کرد.

  صادق پور چهارمین کاندیدایی است که از سوی شورای شهر دور ششم به استانداری معرفی شده بود ولی سه نفر اول یا تایید نشدند و یا انصراف دادند و صادق پور چهارمین گزینه ای بود که خلاصه مهر تایید استاندار بر روی نام وی زده شد و شهرداری لنگرود که از آغاز فعالیت دور ششم شورای شهر به مدت بیش از 15 ماه با سرپرست اداره می شد خلاصه صاحب شهردار شد.

  گرچه در دوران فعالیت سرپرستی شهرداری لنگرود اقداماتی انجام شد ولی مردم در شرایط فعلی متقاضی اقدامات بزرگ و بیشتری از سوی شهرداری هستند، در این زمینه شهروندان در قالب پیام، درخواست های خود از شهرداری را برای ما ارسال کرده اند که به آن اشاره می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه 12گانه شهروندان لنگرودی از شهردار جدید

مطالبه 12گانه شهروندان لنگرودی از شهردار جدید