مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:552023-01-02دانش

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد میانه امضا شد


تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مابین سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی میانه امضا شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مابین سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی میانه امضا شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی میانه در مراسم امضای این تفاهم نامه به رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی، اشاره کرد و گفت: دانشگاه از سالهای گذشته به سمت گسترش فعالیت های دانش بنیان و ارتباط با صنعت میل پیدا کرده است و در این راستا تلاش دارد از آموزش های صرف کلاسیک فاصله بگیرد.

دکتر ناصر محبعلی پور، ادامه داد: دانشگاه آزاد با راه اندازی معاونت مهارتی در ساختار خود بدنبال برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارت محور می باشد تا از این طریق بتواند دانشجویانی را تربیت کند که در کوتاه مدت با فراگیری مهارت های لازم در زمان اندک وارد بازار کار بشوند.

وی گفت: این واحد از دانشگاه آزاد اسلامی نیز در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه در جهت تقویت دوره های مهارت محور و دانش بنیان فعالیت هایی را آغاز کرده و در همین راستا در نظر داریم تا با همکاری نزدیک با جهاد دانشگاهی از تجربیات آنها در این زمینه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد میانه امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد میانه امضا شد