مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:002023-01-02سياسي

سردار تنگسیری: آینده متعلق به شما جوانان است


سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.

-  فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع سربازان متأهل شرکت کننده در دوره تربیت و تعالی خانوادگی ویژه سربازان متأهل نیروی دریایی سپاه که برای اولین بار در نیروهای مسلح در مشهد مقدس برگزار شد گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.

فرمانده نیروی دریای سپاه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ، نگاه به سربازان متحول شده و این عزیزان در نیروهای مسلح از اعتبار و شخصیت ویژه ای برخوردارند ، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای همیشه به ما فرماندهان نسبت به رعایت حقوق و تکریم سربازان گرامی و جایگاه سربازی تأکید می فرمایند.

سردار تنگسیری افزود: در نیروی دریایی سپاه به گونه ای تدبیر شده که ضمن حفظ کرامت و شخیصت والای سربازان، آنان در رشته های تخصصی خود با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: آینده متعلق به شما جوانان است

سردار تنگسیری: آینده متعلق به شما جوانان است