مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:102023-01-02پزشكي

بهبود شاخص مرگ مادران باردار نسبت به سال گذشته


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده گفت: با اقدامات لازم انجام شده طی یک سال گذشته، شاخص مرگ مادران باردار در خدابنده بهبود پیدا کرده است.

- ایرج کریم فر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مادران باردار این شهرستان به صورت فردی و گروهی در فضای مجازی آموزش می بینند، اظهار کرد: به همت واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان خدابنده، گروهی با عنوان مادران با مدیریت ماما، برای آموزش و اطلاع رسانی های لازم در خصوص مراقبت های بارداری، در فضای مجازی تشکیل شده است.

وی از مکاتبه با مراکز در خصوص برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره فرزندآوری برای گروه های هدف به ویژه زنان همسردار بدون فرزند، تک فرزند و دو فرزند و بیشتر خبر داد و افزود: مطالب آموزشی فرزندآوری، پیشگیری از سقط القایی و ناباروری در جدول آموزشی مراکز و خانه بهداشت و پایگاه های سلامت گنجانده شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده به تشکیل جلسات بازآموزی حضوری و غیرحضوری اعضای تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان خدابنده اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته، جلسات متعدد شورای بهورزی با حضور نمایندگان بهورزان مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین جلسات شورای مشترک مربیان و کارشناسان و مراقبان سلامت ناظر تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود شاخص مرگ مادران باردار نسبت به سال گذشته

بهبود شاخص مرگ مادران باردار نسبت به سال گذشته