مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:152023-01-02پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی ایلام بانک اطلاعاتی افراد دارای سوء تغذیه را ایجاد کند


بانک اطلاعاتی برای شناسایی جامعه آماری که سوء تغذیه دارند باید ایجاد شود و متولی و ناظر مستقیم آن دانشگاه علوم پزشکی است و باید از دستگاه های متولی در این راستا مطالبه گری کند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: بانک اطلاعاتی برای شناسایی جامعه آماری که سوء تغذیه دارند باید ایجاد شود و متولی و ناظر مستقیم آن دانشگاه علوم پزشکی است و باید از دستگاه های متولی در این راستا مطالبه گری کند.

محمدسبحان حسنی امروز دوشنبه 12 دی در نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان با اشاره تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در استان، اظهار کرد: فضای استان به واسطه حضور این شهدای عزیز و گرانقدر معنوی شده است و برگزاری مراسم باشکوه و حضور همه افشار در این مراسمات امید واهی دشمنان به یاس تبدیل کرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به حوزه سلامت اقشار ضعیف، کم برخوردار و تحت پوشش نهادهای حمایتی استان، گفت: همه فعالیتها و اقدامات در این حوزه منجر به از بین رفتن آسیب ها حوزه سلامت می شود.

حسنی با بیان اینکه تکلیف گرایی باید جایگزین توصیه گرایی شود، گفت: بانک اطلاعاتی برای شناسایی جامعه آماری که سو تغذیه دارند باید ایجاد شود و متولی و ناظر مستقیم آن دانشگاه علوم پزشکی است و باید از دستگاه های متولی در این راستا مطالبه گری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی ایلام بانک اطلاعاتی افراد دارای سوء تغذیه را ایجاد کند

دانشگاه علوم پزشکی ایلام بانک اطلاعاتی افراد دارای سوء تغذیه را ایجاد کند