مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:152023-01-02اقتصادي

6 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد


6 دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرداری افزوده شده و تا پایان سال نیز 14 دستگاه دیگر به این ناوگان افزوده می شود.

- ایسنا/بوشهر شهردار بوشهر گفت: 6 دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرداری افزوده شده و تا پایان سال نیز 14 دستگاه دیگر به این ناوگان افزوده می شود.

حسین حیدری دوشنبه 12 دی در آیین الحاق 6 دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل شهرداری بوشهر اظهار کرد: هزینه تامین 20 دستگاه اتوبوس جدید شهرداری 257 میلیارد و 877 میلیون ریال است که 25 درصد آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مابقی از محل اعتبارات وزارت کشور تامین شده است.

وی بیان کرد: نوسازی و توسعه خدمات ناوگان اتوبوسرانی در اولویت شهرداری بوشهر است که استاندار بوشهر نیز همواره این موضوع را مورد تاکید قرار داده است.

حیدری ادامه داد: اکنون با 20 دستگاه اتوبوسی که به صورت متناوب تا پایان سال به ناوگان شهرداری افزوده می‎شود شمار اتوبوس های شهرداری بوشهر به بیش از 40 دستگاه خواهد رسید.

شهردار بوشهر اظهار کرد: به موازات اتوبوس ها برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که یکی از آن ها فراخوان و پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد

6 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد