مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:352023-01-02سياسي

آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ ایثار وشهادت در هم شکسته ایم


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آنها در هم شکسته ایم و در برابر آماج دشمنان ایستاده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی ظهر روز دوشنبه در یادواره سرداران و 842 شهید امنیت فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی که همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم خانواده شهدا برگزار می شود و تقارن آن با حماسه 9 دی و دهه بصیرت که به واسطه حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده، بدون شک از توفیقات الهی است.

وی ادامه داد: تقدیم شهدای بسیار در راه امنیت کشور بیانگر پیمان نیروی انتظامی با شهدا برای تداوم راه آنها است و بر اساس تأکیدات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکریم خانواده شهدا، هر چه عطر شهدا در جامعه طنین انداز شود، جامعه را در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی مصون تر خواهد کرد و هرجا فرهنگ شهادت و ایثار جاری و ساری بوده به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: دشمن ایمان و غیرت نیروهای فراجا را بر نمی تابند اما ما آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ ایثار وشهادت در هم شکسته ایم

آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ ایثار وشهادت در هم شکسته ایم