مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:452023-01-02فرهنگي

پویش رقابتی نسل سلیمانی ها در خراسان شمالی اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از اجرای پویش رقابتی «نسل سلیمانی ها» خبر داد و گفت: این پویش به صورت مجازی برگزار می شود.

- بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از اجرای پویش رقابتی نسل سلیمانی ها خبر داد و گفت: این پویش به صورت مجازی برگزار می شود.

تقی صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخش های رقابتی پویش نسل سلیمانی اظهار کرد: نقاشی، دلنوشته، کلیپ و سلفی با عکس سردار از جمله بخش های این پویش مجازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش که از ششم دی ماه آغاز شده می توانند، آثار خود را تا 22 بهمن ماه ارسال کنند.

وی گفت: معرفی کتاب های چاپ شده با موضوع شهید سلیمانی در قالب نمایشگاه یا شنبه های کتاب، اجرای طرح تلاوت نور به یاد شهید سلیمانی پس از اقامه نمز مغرب و عشاء در مساجد و دیدار با خانواده شهدا در طرح سه شنبه تکریم و همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی از دیگر برنامه های این ایام است.

صادقی افزود: تشکیل حلقه های کتابخوانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، پویش هدیه یک میلیون صلوات به روح حاج قاسم، بریایی موکب و ایستگاه صلواتی، اکران فیلم (نماهنگ، مستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش رقابتی نسل سلیمانی ها در خراسان شمالی اجرا می شود

پویش رقابتی نسل سلیمانی ها در خراسان شمالی اجرا می شود