مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:452023-01-02سياسي

در گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی از پای نخواهیم نشست


وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد که در گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی از جانیان خون خوار، از پای نخواهیم نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام خطیب به این شرح است: شهادت افتخارآفرین اسوه ی جهانی مقاومت اسلامی و نمونه ی اخلاق و تقوا و ایثار، سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی که در ستیغ قله ی رفیع مقاومت خوش درخشید و چراغ امید را در دل های ستمدیدگان گرفتار در یوغ جهل و تروریسم تکفیری ساخته ی مستکبرین سلطه جو روشن نمود و نقطه‏ی عطفی در تاریخ مجاهدات در تقابل با سلطه گران محسوب می شود.

وقوع این جنایت هولناک به دست خبیث ترین و شقی ترین نمادهای تروریسم دولتی که برگرفته از خلق و خوی ددمنشانه ی شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار بود و حضور مردم قدرشناس ایران و عراق از هر دین، مذهب و مرامی در مراسم تشییع آن پیکرهای پاک و خروش سایر ملّت ها و نخبگان عالم به مثابه سیلی جانانه ای بر چهره کریه قاتلان خون خوار آنها بود.

قطعاً، شهادت حاج قاسم سلیمانی، یار و برادر وفادارش ابومهدی المهندس و همراهان دلیرشان منجر به تقویت روحیه ی مقاومت و استکبار ستیزی در سراسر گیتی شده و درخت تنومند انقلاب اسلامی و جبهه ی مقاومت، علی رغم همه ی توطئه ها و راه اندازی جنگ های گوناگون (با بهره کشی از نوکرصفتان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی از پای نخواهیم نشست

در گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی از پای نخواهیم نشست