مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:502023-01-02سياسي

لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه


مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه تاکید کرد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار است که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

- رشت- مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم تبیین شخصیت سردار سلیمانی در جامعه تاکید کرد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار است که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر باقرزاده ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در جهت معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این شهید والامقام تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار است، اضافه کرد: باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه کسی که خود را وقف انقلاب کند، خود را وقف خداوند کرده و خریدارش نیز خداست، ادامه داد: سردار دل ها نیز به اوج کمالات معنوی رسید که جز خدا را نمی دید بر همین اساس توجه به زندگینامه و معرفی ایشان به عنوان الگو و اسوه اخلاقی، انقلابی، مذهبی و قهرمان ملی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه

لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه