مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:552023-01-02سياسي

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت متبرک قربانی بین عزتمدان استان در آستانه شهادت حاج قاسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، محمدرضا مظاهری گفت: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل ها و در شانزدهمین مرحله از تهیه بسته های گوشت متبرک قربانی، یک هزار و 200 بسته گوشت با مساعدت موسسه حضرت خدیجه(س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بین عزتمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این بسته های گوشت متبرک قربانی در 33 نقطه از استان در شهرها و روستاهای کوهرنگ، کیار، اردل، بن و شهرکرد بین افرادی که از قبل بانک اطلاعاتی شان در کانون های فرهنگی هنری مساجد تهیه و تکمیل و در سامانه موسسه حضرت خدیجه(س) ثبت شده است، توزیع شد.

مظاهری با تاکید بر اینکه این اقدام در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی انجام شد، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم تاکنون در 16 مرحله اقدام به توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و در چهار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری