مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:002023-01-02سياسي

سردار سلیمانی گزینه های روی میز دشمن در عراق و سوریه را خنثی کرد


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار سلیمانی تمام گزینه های روی میز دشمنان را در عراق و سوریه خنثی کرد و دشمن با اقدامی بزدلانه او را به شهادت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلیلی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد همچنین سالروز شهادت سردار سلیمانی و درگذشت علامه مصباح یزدی با اشاره به جنایاتی که دشمن در طول سالهای متمادی علیه ایران اسلامی انجام داده است، اظهار داشت: دشمن در این مدت از تمام توان و همه گزینه های روی میز خود از ترور 17 هزار نفر از رییس جمهور و نخست وزیر و مردم کوچه و بازار تا جنگ و فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کرده است.

وی ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس بدترین سلاح ها علیه ملت ایران را به کار گرفت و شهرها را بمباران شیمیایی کرد و همین هایی که هم اکنون برای ملت ایران اشک تمساح می ریزند، خودشان به صدام سلاح می دادند و حاضر به صدور یک بیانیه هم نبودند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: دشمنان خودشان به این موضوع معترفند که راهبردشان علیه ایران فشار و تحریم اکثری بوده و هر چه در توان داشته اند به کار برده اند و این فشارها فقط در بیان نبوده بلکه اعمال هم شده و در واقع همه گزینه های خود را به کار برده اند اما تاکنون نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی گزینه های روی میز دشمن در عراق و سوریه را خنثی کرد

سردار سلیمانی گزینه های روی میز دشمن در عراق و سوریه را خنثی کرد