مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:012023-01-02ورزشي

اظهارنظر متفاوت اسطوره سعودی ها درباره رونالدو


ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.

- جی پلاس؛ حسین عبدالغنی در اظهارات خود در تلویزیون عربستان گفت: هدف قرارداد با رونالدو غیرفنی است و اهداف دیگری فراتر از یک مسابقه یا تورنمنت پشت آن است.

ما در مورد یک بازیکن جهانی صحبت می کنیم و صادقانه بگویم، من روند فعلی جذب ستاره های بزرگ برای باشگاه های عربستانی را به عنوان یک عملکرد مثبت و شهرتی که در پی دارد، می پسندم و آنها را یکی از مهم ترین دستاوردها برای آینده می دانم.

عبدالغنی سپس عنوان کرد: رونالدو از نظر فنی چیزی به النصر اضافه نمی کند اما چیزهای دیگری به همراه دارد، چرا که او بازیکن بزرگی است و چالش ها را دوست دارد و ممکن است بیاید و منفجر شود و همراه با فوتبال عربستان، دنیا را بشکند.

ستارگانی وجود دارند که از لیگ های بزرگ آمده اند و در عربستان موفق نشده اند اما من در مورد کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن صحبت نمی کنم، چرا که او یک ستاره بین المللی بزرگ است و نیازی به تعریف نیست.

عبدالغنی با اشاره به دیدار شب گذشته النصر گفت: مشخص است که آمدن رونالدو و خبر جدایی ابوبکر، از نظر روحی روی این مهاجم کامرونی تاثیر گذاشته و این موضوع در بازی شب گذشته مقابل الخلیج، پس از گلزنی و شادی نکردن او ثابت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر متفاوت اسطوره سعودی ها درباره رونالدو

اظهارنظر متفاوت اسطوره سعودی ها درباره رونالدو