مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:052023-01-02اقتصادي

ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است، گفت: صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه و آغاز به کار همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اظهار کرد: آستارا دارای ظرفیت های بی شمار در حوزه گردشگری است و باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه آستارا شهری با ظرفیت های ساحلی و جنگلی دارای فرصت های غنیمتی برای سرمایه گذاری است، افزود: برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها سبب ایجاد فرصت های شغلی انسجام یافته ای برای ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی تلقی می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر تعیین تکلیف موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان آستارا تاکید کرد و ادامه داد: استان گیلان بویژه شهرستان آستارا فرصت های گردشگری ناشناخته ای برای سرمایه گذاران و فعالان این عرصه است و این نمایشگاه زمانی مغتنم برای معرفی و تسهیل سرمایه گذاری و توسعه استان در حوزه گردشگری است.

جهانی با تاکید بر اینکه مشکلات بر سر راه سرمایه گذاران باید برطرف شود تا شاهد رونق بیش از پیش صنعت گردشگری در منطقه باشیم، اضافه کرد: توجه به صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است

ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است