مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:102023-01-02سياسي

سردار سلیمانی یک نخبه برجسته سیاسی بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان،معتقد است که شهادت سردار سلیمانی نشان داد که نظام سلطه توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد.

- حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی 12 دی ماه در مراسم هفته بصیرت و روز جهانی مقاومت در سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد که نظام سلطه قدرت رویارویی مستقیم با مقاومت اسلامی را ندارد از سردار دلها به عنوان یک نخبه برجسته سیاسی نام برد و اظهار کرد: دشمنان فرمانده دل ها، سردار سلیمانی را هدف قرار دادند تا آن جبهه شکسته شود ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک تر است.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی در 9 جبهه متفاومت جنگید گفت: مبارزه با اشرار ،هشت سال دفاع مقدس ، مبارزه با القاعده، مبارزه در جنگ 33روزه لبنان، مبارزه با داعش در عراق ، مبارزه با داعش در سوریه، نبرد با داعش در ایران ،مبارزه با انصارالله در عراق ،نبرد در جبهه مقاومت اهل تسنن در غزه و.

از جبهه هایی بود که سردار سلیمانی در آنها جنگید.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ایران، عراق و سوریه و دنیای اسلام را برعلیه ظلم بسیج کرد ادامه داد: شهید سلیمانی یک نابغه و نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی یک نخبه برجسته سیاسی بود

سردار سلیمانی یک نخبه برجسته سیاسی بود