مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:102023-01-02بين الملل

تیک تاک چگونه به مساله ای دیپلماتیک بین چین و آمریکا تبدیل شد؟


دهم مارس 2022، دو هفته پس از تهاجم روسیه به اوکراین، کاخ سفید با 30 تولیدکننده (اینتفلونسر) TikTok جلسه ای در زوم برگزار کرد.

جن پساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید و اعضای شورای امنیت ملی، - دهم مارس 2022، دو هفته پس از تهاجم روسیه به اوکراین، کاخ سفید با 30 تولیدکننده (اینتفلونسر) TikTok جلسه ای در زوم برگزار کرد.

جن پساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید و اعضای شورای امنیت ملی، اینفلونسرهایی را در مجموع ده ها میلیون دنبال کننده داشتند، آخرین اخبار از درگیری و اهداف و اولویت های کاخ سفید در این وضعیت را دریافت کردند.

این جلسه در پی تلاش مشابهی در تابستان گذشته بود که در آن کاخ سفید ده ها اینفلونسر تیک تاک را برای کمک به تشویق جوانان به واکسینه شدن علیه کووید به کمک گرفته بود.

ایسناپلاس:نقل از نیویورک تایمز:دعوت از اینفلونسرهای تیک تاک توسط دولت آمریکا در چند ماه گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده بود.

راب فلاهرتی ، مدیر استراتژی دیجیتال کاخ سفید، در این جلسه به اینفلونسرها گفت: ما می دانیم که تیک تاک یک مسیر بسیار مهم برای انتقال اخبار در آمریکا ست.

بنابراین می خواستیم مطمئن شویم که شما آخرین اطلاعات را از یک منبع معتبر دارید.

با این حال، در همان زمان، دولت بایدن بیش از یک سال بود که به دلیل نگرانی های امنیتی در حال مذاکره با شرکت چینی مالک تیک تاک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک چگونه به مساله ای دیپلماتیک بین چین و آمریکا تبدیل شد؟

تیک تاک چگونه به مساله ای دیپلماتیک بین چین و آمریکا تبدیل شد؟