مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:152023-01-02ورزشي

توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»


کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.

- حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از روش بازی استقلال در دیدار برابر مس رفسنجان گفت: آبی پوشان به هیچ عنون بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و اگر مهاجمان مس کمی با تجربه و هوشیار بودند به طور حتم استقلال صاحب آن یک امتیاز هم نمی شد و نمی توانست موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: تراکتور یکی از تیم های فوتبال خوب کشورمان است این تیم اگرچه مقابل نساجی شکست را پذیرا شد اما از لحاظ فنی بازی خوبی از خود نمایش می دهد و می تواند در تبریز برای استقلال درسرساز شود.

روشن در ادامه تاکید کرد: استقلال برای دیدار برابر تراکتور محرومان خود را در اختیار دارد اما چند مصدوم دارد که به اعتقاد من نفراتی که در اختیار ساپینتو هستند می توانند جانشینان خوبی برای مصدومان باشند.

سرمربی آبی پوشان باید با بهترین بازیکنان وارد زمین شود و بتواند با پیروزی در دیدار همچنان در بالای جدول باقی مانده و منتظر سایر نتایج دیگر دیدارها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»

توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»