مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:252023-01-02سياسي

توصیه شهید محسن رضایی به همسرش چه بود؟/ اذن شهادت در شب شهادت حضرت زهرا(س)


همسر شهید تعریف می کرد محسن اذن شهادت خود را شب شهادت حضرت زهرا با نذری سمنویی که در منزل پختیم گرفت، و همان شب گفته سیاه پوشی و پرچم حضرت زهرا(س) را باز نکنید چون برای شهادتم نیاز می شود.

- حسین رضایی، برادر شهید محسن رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص معرفی برادر خود اظهار داشت: محسن، متولد 22 بهمن سال 1364 بود و یکی از افتخارات خانواده هم زمانی تولد او با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و از سمتی افتخار دیگرهم زمانی تشییع او با سالروز شهادت حاج قاسم است.

  وی با یادآوری اینکه برادرم 2 پسر به نام های محمد یاسین 3 ساله و محمد طاها 6 ساله دارد، افزود: محسن عاشق شهادت بود و مادرم می گوید افتخارمان این است که در این راه به شهادت رسید.

رضایی در خصوص ویژگی های برادر شهیدش تصریح کرد: از خصوصیات محسن اخلاق بسیار خوب او، دستگیری از خانواده های بی بضاعت، احترام به پدر و مادر، اطاعت از ولایت، پرهیز از هرگونه غیبت، امر به معروف و نهی از منکر و ترک محل غیبت بود.

  این برادر شهید در خصوص لزوم حضور مدافعان امنیت در عرصه اتفاقات اخیر کشور بیان داشت: نظام، انقلاب، کشور و اسلام ما نیاز به امنیت دارد و ما مدافعان این نظام و ناموس مردم هستیم و باید جان مان را در این مسیر بگذاریم و افتخار خانواده این است که فرزندشان در راه اسلام، قرآن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه شهید محسن رضایی به همسرش چه بود؟/ اذن شهادت در شب شهادت حضرت زهرا(س)

توصیه شهید محسن رضایی به همسرش چه بود؟/ اذن شهادت در شب شهادت حضرت زهرا(س)