مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:302023-01-02فرهنگي

راهیابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار


مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی 8 اثر پذیرفته شد که از این آمار، - سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین است.

مرتضی سازنده در گفت وگو با ایسنا درباره اثرات راه یافته به جشنواره عمار، اظهار کرد: در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی 8 اثر پذیرفته شد که از این آمار، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: از سه اثر راه یافته به بخش تلویزیون اینترنتی جشنواره عمار، 2 اثر مربوط به بخش خواهران و یک اثر مربوط به بخش برادران مرکز رشد حوزه هنری قزوین است.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری با بیان اینکه آثار پذیرفته شده در قالب مستند کوتاه مردمی است، گفت: از سه اثر راه یافته اثر ایران کو تهیه شده توسط امیر محمد باقریانی است که دو ماه پیش با توجه حوادث اخیر در کشور تولید و منتشر شده است.

سازنده عنوان کرد: اثر دیگر درآمد دلاری با صابون تهیه شده توسط فاطمه عابدزاده با اقتباس از کتاب حوض خون است که حدود 7 ماه پیش تولید و منتشر شد.

کتاب حوض خون درباره زنانی است که پشت جبهه به شست شوی لباس های خونین شهدا در جهت استفاده مجدد برای اعزام رزمندگان می پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار

راهیابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار