مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:352023-01-02سياسي

نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد مکتب «حاج قاسم» است


رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد مکتب سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» است.

- خرم آباد- رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی در مراسم سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در خرم آباد با بیان اینکه سردار سلیمانی جانش را فدای ملت ایران کرد، اظهار داشت: به حاج قاسم نه به عنوان یک شهید، بلکه باید به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.

نام حاج قاسم به بلندای تاریخ می درخشد وی با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری ، عنوان کرد: همه ما همت کنیم در مسیری که همه شهدا و بزرگان علما در طول تاریخ برای ما ترسیم کرده اند و در این مقطع مهم و حساس از تاریخ جمهوری اسلامی گام های بلندی برداریم.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، بیان داشت: اخلاص حاج قاسم سلیمانی موجب شد که ایشان بدرخشد و درخشان بماند.

حجت الاسلام محمدی، کار برای خدا، سخن برای خدا، حرکت برای خدا و… را از جمله ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: کسی که برای خدا قدم بردارد خدا این چنین او را مشهور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد مکتب «حاج قاسم» است

نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد مکتب «حاج قاسم» است