مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:402023-01-02سياسي

توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساوه


فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی دوشنبه 12 دیماه 1401 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی 1200 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 800 هزار تومان تهیه شده و در مجموع حدود یک میلیارد تومان بین نیازمندان از قبل شناسایی شده و خانواده های کمتر برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تکلیف مداری در سپاه، عنصری بارز است که مصادیق آن در اقداماتی همچون اجرای طرح کمک مومنانه، کمک داوطلبانه در حوادث غیرمترقبه و پشتیبانی از آرمان های انقلاب مشهود است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش ها در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی و کمک رسانی به نیازمندان است، افزود: کمک های سردار سلیمانی به مردم هیچ گاه فراموش نخواهد شد و توزیع بسته های معیشتی نیز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج مکتب شهید سلیمانی که مظهر مقاومت و ایستادگی است انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساوه

توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساوه