مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:452023-01-02اجتماعي

آلودگی هوا نظارت بر آلاینده ها را تشدید کرد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به افزایش سطح آلودگی هوا، نظارت بر ‏خودروهای آلاینده در این استان تشدید شده و وسایل نقلیه دودزا در حال انتقال به تعمیرگاه ها هستند.

- حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهور استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: براین اساس ورود خودروهای ‏آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است و شهروندان تا حد ممکن از ‏هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.

‏ وی افزود: 2هزارو 322 وسیله نقلیه آلاینده از ابتدای سال جاری تاکنون در استان البرز اعمال قانون شدند که از مجموع آن ها یک ‏هزارو 962 مورد مربوط به عدم معاینه فنی،286 مورد خودروهای دودزا و 74 مورد مربوط به کامیون های فاقد مجوز بوده است.

‏ رحمتی پور افزود: خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از 4 سال است نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال ‏باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

‏ این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای ‏خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا نظارت بر آلاینده ها را تشدید کرد

آلودگی هوا نظارت بر آلاینده ها را تشدید کرد