مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:452023-01-02سياسي

مردم شهرستان سیریک امسال طعم آبِ باکیفیت را می چشند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، فرماندار و جمعی از مسئولان از روند تکمیل آب شیرین کن زیارت در شهرستان سیریک بازدید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این بازدید ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه با قدردانی از تلاش های عبدالحمید حمزه پور در تسریع پروژه های آبرسانی، افزود: این پروژه نیز در مرحله نهایی است و ظرفیت خوبی را به تامین آب این شهرستان اضافه خواهد کرد.

به گفته وی، عملکرد آبفا در تکمیل پروژه ها با جدیت دنبال می شود و پروژه آب شیرین کن زیارت نیز با جدیتی که مدیرعامل آبفا دارد منشا خیر و برکت خواهد شد.

عبدالحمید حمزه پور نیز در این بازدید با اشاره به اینکه سایت زیارت با ظرفیت قراردادی سه هزار متر مکعب در شبانه روز احداث آن آغاز شد، گفت: با آینده نگری در زیرساخت های این آب شیرین کن، پیش بینی افزایش ظرفیت تا 6 هزار متر مکعب در شبانه روز نیز شده است.

وی افزود: این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عمده تجهیزات آن نصب شده که با تکمیل آبگیر دریا، روند شیرین سازی آب آغاز خواهد شد.

به گفته حمزه پور، آب تولیدی آب شیرین کن زیارت که تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، تا پایان سال وارد شبکه آبرسانی سیریک می شود و مردم از آب تولیدی با کیفیت آب شیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرستان سیریک امسال طعم آبِ باکیفیت را می چشند

مردم شهرستان سیریک امسال طعم آبِ باکیفیت را می چشند