مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:502023-01-02بين الملل

برف جعلی در مکه؟!


ویدئویی از بارش برف سنگین در مسجدالحرام در مکه منتشر شده است که مقامات عربستان سعودی در بیانیه ای رسمی اعلام کرده اند این ویدئو «جعلی» و «ساختگی» بوده است.

- ویدئویی از بارش برف سنگین در مسجدالحرام در مکه منتشر شده است که مقامات عربستان سعودی در بیانیه ای رسمی اعلام کرده اند این ویدئو جعلی و ساختگی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتشار ویدئویی از بارش برف در کعبه و مسجدالحرام که نشان می دهد زائران غافلگیر و شگفت زده شده اند، سازمان هواشناسی عربستان بیانیه ای را صادر و اعلام کرد: ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده و ظاهراً بارش برف در مسجدالحرام را نشان می دهد، ساختگی است و بارش برف در مسجدالحرام مکه واقعی نیست.

حرمین شریفین نیز به نقل از مرکز ملی هواشناسی عربستان تایید کرده است: ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ظاهراً بارش برف در مسجدالحرام مکه را نشان می دهد که ساختگی است.

این ویدئو که در شبکه های اجتماعی ترند شده و برخی رسانه ها در ایران نیز آن را بازنشر داده اند، بارش سنگین برف در مسجدالحرام و زائران را در حال لذت بردن از این پدیده نادر در مکه نشان می دهد.

روزنامه سعودی گازت در گزارشی با انتشار بیانیه سازمان هواشناسی این کشور نوشته است: این ویدئوی حدودا 55 ثانیه ای شنبه گذشته در یک کانال یوتیوب منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف جعلی در مکه؟!

برف جعلی در مکه؟!