مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:502023-01-02سياسي

63 زندانی البرزی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز با اعلام آزادی 63 نفر از زندانیان ندامتگاه های استان البرز در حاشیه نشست شورای قضایی استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست رییس قوه قضاییه برگزار شد گفت: - رییس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: 63 زندانی در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز با اعلام آزادی 63 نفر از زندانیان ندامتگاه های استان البرز در حاشیه نشست شورای قضایی استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست رییس قوه قضاییه برگزار شد گفت: آزادی این زندانیان در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در 63 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد در استان البرز عملیاتی شد.

فاضلی هریکندی افزود: به منظور اجرای دستور رییس قوه قضاییه و بررسی وضعیت زندانیان، هیئت ویژه ای در استان البرز تشکیل و پس از بررسی پرونده کلیه زندانیان واجد شرایط، 63 زندانی از ارفاقات قانونی برخوردار و آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه محکومیت های این افراد عمدتاً مالی، جرایم غیر عمد و فاقد شاکی خصوصی بوده است تصریح کرد: آزادی این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 زندانی البرزی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آزاد شدند

63 زندانی البرزی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آزاد شدند