مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:552023-01-02سياسي

دولت اجازه ندهد رانت خواران اقتصاد را با مشکل مواجه کنند


امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت نباید اجازه دهد عده ای دلال و رانت خوار، اقتصاد و معیشت مردم را با مشکل روبرو کند، گفت: با همراهی و همگامی همه مردم و مسئولان از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه فامنین، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز نیز می شود به جایگاهی همانند شهید سلیمانی دست یافت اما لازمه آن مجاهدت در حد توان است.

وی با بیان اینکه حداقل کار امروز، حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین است، گفت: با توجه به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدی جامعه به کار گرفته است، نباید اجازه دهیم این هدف محقق شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی دغدغه مندان و دلسوزان اسلام باید مبلغ اسلام باشند، یادآور شد: مسأله دشمن تنها جمهوری اسلامی نیست، بلکه آنها به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

وی با بیان اینکه باید همه مبلغ اسلام باشیم و بدانیم این مملکت دشمنی دارد که تمام تلاشش زمین زدن و تجزیه کشور است تصریح کرد: امروز ایران قوی، قدرت کشورهای استکباری را به چالش کشیده است بنابراین دشمن با تمام توان به دنبال توقف این پیشرفت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اجازه ندهد رانت خواران اقتصاد را با مشکل مواجه کنند

دولت اجازه ندهد رانت خواران اقتصاد را با مشکل مواجه کنند