مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:552023-01-02اجتماعي

توقف فعالیت 76 واحد آلاینده در پایتخت/پایش بیش از 3500 واحد صنعتی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشدید گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با پایداری و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مزینانی با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده گشت و پایش های شبانه، در حوزه کل استان، از طریق ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها و ستاد اداره کل اجرا می شود، افزود: این پایش ها بطور ویژه از ابتدای آذرماه آغاز شده و در حال حاضر در 21 محور اصلی برقرار است.

وی درخصوص اهم اقدامات انجام شده در این گشت و پایش ها، اظهار داشت: در آذر ماه امسال در مجموع 3593 واحد صنعتی و معدنی مورد پایش قرار گرفته اند که حاصل آن 76 مورد توقف و پلمب فعالیت آلاینده و صدور 178 اخطاریه رفع آلایندگی برای واحدهای متخلف از سوی مأموران اجرایی این اداره کل بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه سوخت مصرفی نیروگاه ها و واحدهای بزرگ مقیاس صنعتی استان بطور روزانه و مداوم رصد و پایش می شود، تصریح کرد: در آذر ماه، 275 مورد بازدید از واحدهای معدنی و تولید شن و ماسه و آسفالت هم که دارای بار آلایندگی هوا هستند صورت گرفته و نکات و ملاحظات زیست محیطی به این واحدها تاکید شده است و در کنار این موضوع فعالیت این واحدها در زمان اضطرار آلودگی هوا مطابق با مصوبات کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت 76 واحد آلاینده در پایتخت/پایش بیش از 3500 واحد صنعتی

توقف فعالیت 76 واحد آلاینده در پایتخت/پایش بیش از 3500 واحد صنعتی