مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:552023-01-02اقتصادي

صدور مجوز اشتغال خانگی در استان بوشهر 2 برابر شد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طی سال جاری چهار هزار و 500 مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که افزایش 100 درصدی نسبت به سال قبل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصدق کشاورزی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعهد استان بوشهر در ایجاد اشتغال در سال 1401 ایجاد 21 هزار و 674 نفر شغل بوده که حسب دستور استاندار محترم تا کنون برنامه ریزی برای 30 هزار نفر انجام شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون 22 هزار و 101 فقره شغل در سامانه با برنامه ریزی و پیگیری های لازم بر اساس برنامه تعهد شده وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 102 درصد محقق شده است که تا پایان سال 138 درصد خواهد رسید.

کشاورزی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های خدادادی در حوزه دریا، نفت و گاز و صنایع معدنی، توسعه متوازن مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر برخوردار استان و اشتغال زایی گسترده را به دنبال دارد و تحقق این مهم نیز مستلزم ایجاد زیرساخت ها و سرمایه گذاری های بخش دولتی و خصوصی است.

وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در شاخص های عملکردی اختصاصی و عمومی با رشد 15 درصدی نسبت به سال قبل رتبه برتر کشوری با اختلاف بسیار زیاد با سایر استان ها به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اشتغال خانگی در استان بوشهر 2 برابر شد

صدور مجوز اشتغال خانگی در استان بوشهر 2 برابر شد