مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:552023-01-02سياسي

مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل های انقلابی است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل های انقلابی است.

- سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان(عج) اراک اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان های شهادت و شجاعت بود و حضور بدون وقفه در صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم از این شخصیت بزرگ یک فرمانده مخلص، ولایتمدار، با اخلاق و مردمی ساخته بود.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری درخصوص سردار سلیمانی اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی بسیار حکیمانه است و نگاهی که ایشان به عنوان یک مکتب به این شهید بزرگوار دارند باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و عزت آفرین است.

سردار کریمی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل های انقلابی و شهادت طلب است، گفت: امروز به وضوح می بینیم نوجوانان و جوانان زیادی دوستدار و دلداده شهید سلیمانی هستند و در طول 3 سال گذشته افراد زیادی تحت تاثیر این مکتب نجات بخش رشد و تربیت یافته اند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود، افزود: حاج قاسم در مقابل دشمنان اسلام مقتدرانه و سخت برخورد می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل های انقلابی است

مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل های انقلابی است