مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:302023-01-02بين الملل

سرکوب های سوئد علیه «مدارس اسلامی» همچنان ادامه دارد


مقامات سوئدی از سال 2019 تاکنون 17 مدارس خصوصی اسلامی را تعطیل کرده اند و ادعا می کنند که این مدارس فعالیت های مناسبی را انجام نمی دهند! - مقامات سوئدی از سال 2019 تاکنون 17 مدارس خصوصی اسلامی را تعطیل کرده اند و ادعا می کنند که این مدارس "فعالیت های مناسبی" را انجام نمی دهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست آی، در حال حاضر از تعداد 19 مدارس خصوصی اسلامی در سوئد، مدرسه الازهر جزو 17 مدرسه ای است که تعطیل شده و نگرانی ها و ناراحتی هایی را برای خانواده ها و دانش آموزان رقم زده است.

طبق این گزارش، هم زمان با توقیف و سرکوب دولت سوئد علیه این مدارس و مراکز خصوصی اسلامی، دو مدرسه اسلامی در سوئد در حال حاضر این تصمیم دولت را در دادگاه به چالش کشیده و توانسته اند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

این مدارس خصوصی که برای مسلمانان است، برنامه درسی دولت سوئد را آموزش می دهند اما در عین حال دوره های آموزشی اسلامی، فضایی برای برگزاری فریضه های اسلامی و مصرف غذاهای حلال برای دانش آموزان برگزار می کنند.

اعضای جامعه مسلمانان سوئد بر این باورند که این اقدام صرفا علیه مدارس خصوصی مسلمانان انجام شده است.

به گفته یکی از اعضای انجمن مدارس اسلامی سوئد، تعطیلی این مدارسی که اوایل دهه 1990 تاسیس شدند، تقریبا روند تحصیل 10 هزار دانش آموز مسلمان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب های سوئد علیه «مدارس اسلامی» همچنان ادامه دارد

سرکوب های سوئد علیه «مدارس اسلامی» همچنان ادامه دارد