مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:002023-01-02اقتصادي

حل مشکلات یک واحد تولیدی در قزوین پس از 11 سال


با مساعدت دادگستری کل استان قزوین و پیگیری دادستانی شهرستان آبیک و تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان پس از حدود 11 سال رکود و نیمه تعطیلی مشکل شرکت «امین آر» مرتفع و از بیکاری بالغ بر 500 نفر نیروی کار جلوگیری شد.

- ایسنا/قزوین با مساعدت دادگستری کل استان قزوین و پیگیری دادستانی شهرستان آبیک و تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان پس از حدود 11 سال رکود و نیمه تعطیلی مشکل شرکت امین آر مرتفع و از بیکاری بالغ بر 500 نفر نیروی کار جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قوه قضاییه وظیفه ای ذاتی در مسائل اقتصادی و تولید ندارد اما با توجه به اهمیت و تأثیر توسعه تولید در خودکفایی و بهبود معیشت مردم و به ویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت های دستگاه قضاست؛ در کنار سایر قوا برای خود نقشی تأثیرگذار در توسعه تولید قائل شده تا علاوه بر احیای حقوق عامه بتواند به گردش چرخ های تولید و اشتغال که رابطه مستقیمی با کاهش جرم و به تبع آن کاهش پرونده های قضایی دارد، کمک کند.

قوه قضاییه در مباحث اقتصادی، از لحاظ اجرایی و مستقیم ورود نمی کند؛ اما با تشکیل جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، در کنار سایر دستگاه ها و ارگان ها به رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات یک واحد تولیدی در قزوین پس از 11 سال

حل مشکلات یک واحد تولیدی در قزوین پس از 11 سال